Fågel fast i ventilationen!

Okej såhär people; en fågel hade fastnat i min ventialtion. Jag trodde först det var en råtta men neeej en söt liten pippi som jag TRODDE jag hade mosat när jag försökte få ut den vilket tog en evighet, för luckan satt typ fast. Jag väntade kanske 1 timme i sängen lite halvledsen men så hör jag den röra sig igen och jag har fått upp luckan så mycket att den lyckas flyga ut! 
Konstigaste jag varit med om helt klart. Nu sitter jag här, halvskakig och skärrad över vad som hänt haha!
 
Det här med att rädda djur var ju min grej som barn men nu som vuxen lyckas jag oftare skada djuret när jag försöker rädda det så är sjuukt glad att jag fick ut den. Hoppas nu bara den överlever. Den var ju ändå där inne i typ 2 dygn, först trodde vi någon jobbade med ventilationen bara för det lät konstigt men idag fattade vi att det var någonting som härjade där inne.
 
Min första tanke är att efter allt detta så förtjänar jag ju 16 bitar vegansk sushi, eller hur? Tänk folk som äter kyckling efter sånahär händelser, uäh är lixom redan ledsen att jag NÄSTAN dödade en fågel, tänk att bidra till massmord av flera. Nope vegan it is <3
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: